Serena Williams jako Wonder Woman w reklamie. Jak wypadła?
Odnowiony serwis streamingowy DirecTV obsadził Serenę Williams w głównej roli swojej kampanii reklamowej. Tenisistka wciela się w niej w rolę Wonder Woman.
Odnowiony serwis streamingowy DirecTV obsadził Serenę Williams w głównej roli swojej kampanii reklamowej. Tenisistka wciela się w niej w rolę Wonder Woman.
Serena Williams, uznana tenisistka, próbuje swoich sił również na innym polu. Wciela się w rolę Wonder Woman w nowej kampanii reklamowej odnowionego serwisu streamingowego DirecTV. Kampania została zaprezentowana podczas jednego z pierwszych meczów sezonu piłkarskiego na ESPN, amerykańskiej całodobowej stacji telewizyjnej poświęconej tematyce sportowej.
Serena Williams – reklama
60-sekundowa reklama nosi tytuł Wonder Williams. Prezentuje ona mężczyznę i kobietę oglądających transmisję DirecTV Stream, którzy przełączają się pomiędzy meczem Williams a sekwencją z centrum handlowego z Wonder Woman 1984.
Nagle tenisistka przemienia się w superbohaterkę, odgrywaną w filmie przez Gal Gadot. Znajduje się ona w centrum handlowym, które jest atakowane przez wyrzutnie piłek tenisowych. Williams podejmuję walkę we własnym stylu, rozprawiając się z nimi swoją złotą rakietą.
DirecTV wyznało, że na tę kampanię reklamową wydało więcej niż na jakąkolwiek inną od 2015 roku.
Serena Williams jest zdobywczynią 23 Wielkich Szlemów w grze pojedynczej. Uważana jest za jedna z najwybitniejszych tenisistek w historii tej dyscypliny. Powołując się na kontuzję, zrezygnowała z udziału w tegorocznym US Open. To nie pierwszy występ Williams w reklamach i kinie. Wcześniej wystąpiła między innymi w filmach Ocean’s 8, Beyonce: Lemonade czy Piksele.
Źródło: cbr.com