Jeszcze żaden program w historii MTV Polska nie przykuł uwagi tylu widzów, fanów i internautów, co „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Dlatego, stacja MTV zdecydowała się na realizację kolejnego sezonu. Trzecia edycja programu o przygodach szalonych imprezowiczów zagości na antenie już wiosną. Partnerem programu jest portal z materiałami wideo premium – Veedo.pl.
W trzeciej odsłonie hitowego programu MTV nie zabraknie znanych i lubianych uczestników poprzednich edycji. Stacja nie wyklucza jednak, że w willi Warsaw Shore pojawi się kilka nowych twarzy. Dlatego wkrótce ruszą castingi, podczas których producenci będą poszukiwać kolejnych szalonych imprezowiczów w największych miastach Polski. Dodatkowo, na Veedo.pl zostanie uruchomiony kanał dedykowany programowi, na którym widzowie będą mogli oglądać specjalne materiały związane z trzecim sezonem
Warsaw Shore. Dzięki Veedo.pl uczestnicy castingów będą także mogli zwiększyć swoje szanse na zakwalifikowanie się do kolejnej edycji, umieszczając swoje wideo na łamach serwisu.
W ten sposób zaprezentują siebie światu oraz powiedzą, dlaczego to właśnie oni powinni być w ekipie.
-
W związku z ogromnym zainteresowaniem programem ze strony fanów Ekipy, zdecydowaliśmy się przygotować trzecią serię programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Kolejny sezon będzie dłuższy od poprzednich i wzbogacony zostanie o odcinki specjalne, co zapewne ucieszy wszystkich fanów programu – mówi Daniel Reszka, VP, Marketing & Product VIMN Poland.
- Program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” zdobył ogromną popularność w internecie, dlatego zdecydowaliśmy się promować go również w naszym serwisie. Serdecznie zapraszamy do śledzenia dedykowanego kanału na Veedo.pl” – powiedziała Urszula Majewska, Szef Veedo.pl.
Ekipa wzbudzała zainteresowanie zarówno widzów przed telewizorami, jak i internautów w mediach społecznościowych. Niemal każdej niedzieli premierowy odcinek przygód 8 młodych imprezowiczów bił rekordy oglądalności MTV Polska. Każdy odcinek pierwszego sezonu oglądało średnio 178 tys. osób, drugiego sezonu - średnio 160 tys. osób, jednak najpopularniejsze odcinki cieszyły się zainteresowaniem ponad 200 tys. widzów z grupy 4+. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 418 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 2,1 mln fanów.
Producentem wykonawczym trzeciej edycji „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” będzie ponownie Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak: „You can Dance - Po prostu tańcz", „Bitwa na Głosy", „Perfekcyjna Pani Domu", „Bitwa o dom", „Trinny i Susannah ubierają Polskę", czy „Tak to leciało!”.
Więcej o Warsaw Shore zawsze na
Facebooku i
Twitterze.
Źródło i źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h