3. sezon „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” już wiosną na MTV Polska
Jeszcze żaden program w historii MTV Polska nie przykuł uwagi tylu widzów, fanów i internautów, co „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Dlatego, stacja MTV zdecydowała się na realizację kolejnego sezonu. Trzecia edycja programu o przygodach szalonych imprezowiczów zagości na antenie już wiosną. Partnerem programu jest portal z materiałami wideo premium – Veedo.pl.
Jeszcze żaden program w historii MTV Polska nie przykuł uwagi tylu widzów, fanów i internautów, co „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Dlatego, stacja MTV zdecydowała się na realizację kolejnego sezonu. Trzecia edycja programu o przygodach szalonych imprezowiczów zagości na antenie już wiosną. Partnerem programu jest portal z materiałami wideo premium – Veedo.pl.
W trzeciej odsłonie hitowego programu MTV nie zabraknie znanych i lubianych uczestników poprzednich edycji. Stacja nie wyklucza jednak, że w willi Warsaw Shore pojawi się kilka nowych twarzy. Dlatego wkrótce ruszą castingi, podczas których producenci będą poszukiwać kolejnych szalonych imprezowiczów w największych miastach Polski. Dodatkowo, na Veedo.pl zostanie uruchomiony kanał dedykowany programowi, na którym widzowie będą mogli oglądać specjalne materiały związane z trzecim sezonem Warsaw Shore. Dzięki Veedo.pl uczestnicy castingów będą także mogli zwiększyć swoje szanse na zakwalifikowanie się do kolejnej edycji, umieszczając swoje wideo na łamach serwisu.
W ten sposób zaprezentują siebie światu oraz powiedzą, dlaczego to właśnie oni powinni być w ekipie.
- W związku z ogromnym zainteresowaniem programem ze strony fanów Ekipy, zdecydowaliśmy się przygotować trzecią serię programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Kolejny sezon będzie dłuższy od poprzednich i wzbogacony zostanie o odcinki specjalne, co zapewne ucieszy wszystkich fanów programu – mówi Daniel Reszka, VP, Marketing & Product VIMN Poland.
- Program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” zdobył ogromną popularność w internecie, dlatego zdecydowaliśmy się promować go również w naszym serwisie. Serdecznie zapraszamy do śledzenia dedykowanego kanału na Veedo.pl” – powiedziała Urszula Majewska, Szef Veedo.pl.
Ekipa wzbudzała zainteresowanie zarówno widzów przed telewizorami, jak i internautów w mediach społecznościowych. Niemal każdej niedzieli premierowy odcinek przygód 8 młodych imprezowiczów bił rekordy oglądalności MTV Polska. Każdy odcinek pierwszego sezonu oglądało średnio 178 tys. osób, drugiego sezonu - średnio 160 tys. osób, jednak najpopularniejsze odcinki cieszyły się zainteresowaniem ponad 200 tys. widzów z grupy 4+. Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na FB zgromadził już ponad 418 tys. osób, profile poszczególnych uczestników na FB i Twitterze – łącznie ponad 2,1 mln fanów.
Producentem wykonawczym trzeciej edycji „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” będzie ponownie Golden Media Polska, doświadczony, niezależny producent programów telewizyjnych, odpowiedzialny za takie hity, jak: „You can Dance - Po prostu tańcz", „Bitwa na Głosy", „Perfekcyjna Pani Domu", „Bitwa o dom", „Trinny i Susannah ubierają Polskę", czy „Tak to leciało!”.
Więcej o Warsaw Shore zawsze na Facebooku i Twitterze.
Źródło i źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 41 lat
ur. 1956, kończy 68 lat
ur. 1952, kończy 72 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1988, kończy 36 lat