Adam Sandler i Netflix współpracują od czasu filmu The Ridiculous 6 (2015 rok), a platforma twierdzi, że od tego czasu jej subskrybenci spędzili ponad 2 miliardy godzin na oglądaniu filmów Sandlera. Obejmuje to The Do-OverSandy WexlerWeselny tydzień i Zabójczy rejs, który był najpopularniejszym tytułem platformy w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku.  Netflix ogłosił w piątek rano, że przedłużył umowę z Sandlerem o cztery dodatkowe filmy. Nie obejmuje to nadchodzącego filmu familijnego Hubie Halloween, który pojawi się w tym roku. 
Niezależnie od tego, czy znasz go jako Sandmana, Billy'ego Madisona, Farciarza Gilmore'a, Nicka Spitza czy po prostu Adama, jedno jest pewne: nasi użytkownicy nie mają go dość - powiedział Ted Sarandos, dyrektor ds. treści w serwisie Netflix. - Kochają jego historie i humor, czego dowodem jest Zabójczy rejs. Dlatego jestem bardzo podekscytowany przedłużeniem współpracy z Adamem i zespołem Happy Madison i rozśmieszaniem świata.
Wczoraj w ofercie Netflixa pojawił się film Nieoszlifowane diamenty z Adamem Sandlerem w roli głównej. Produkcja zbiera bardzo wysokie noty.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj