Studio Obsidian Entertainment pracowało swego czasu nad grą osadzoną w uniwersum Obcego. Produkcja miała być zatytułowana Aliens: Crucible, a scenarzysta Chris Avellone postanowił ujawnić szczegóły na jej temat. Z jego słów wynika, że deweloperzy mieli na ten projekt kilka ciekawych pomysłów. Ostatecznie gra nigdy nie zadebiutowała i na pewnym etapie produkcji trafiła do kosza. Aliens: Crucible zaczęło powstawać w trakcie prac nad Alpha Protocol. Gracze mieli trafić tu na obcą i nieprzyjazną planetę, na której miałaby znajdować się technologia pozostawiona przez Inżynierów. Avellone stwierdził, że sam doszukał się pewnych podobieństw w filmie Prometeusz, który zadebiutował kilka lat później. Scenarzysta pokusił się też o porównanie do serii BioWare, stwierdzając, że Aliens: Crucible miało być podobne do Mass Effect, ale ze znacznie większym naciskiem na grozę. Rozgrywka łączyłaby w sobie dialogi, hakowanie oraz walkę, w trakcie której towarzyszyłyby nam postacie sterowane przez sztuczną inteligencję. Kompanom mieliśmy wydawać pewne polecenia. Chris Avellone podkreśla, że twórcom zależało nad tym, aby gracze ciągle odczuwali poczucie zagrożenia - nie tylko podczas walki i eksploracji, ale nawet... podczas rozmów z napotykanymi postaciami - nawet wtedy moglibyśmy zostać zaatakowani przez ksenomorfy. W sieci dostępne jest też wideo, które przedstawia rozgrywkę z wczesnej wersji skasowanej gry.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj