"Blindspot" zanotował w poniedziałkowy wieczór bardzo dobrą oglądalność wynoszącą 10,61 mln (3.1) widzów. Pozytywne recenzje i opinie widzów sprawiły, że produkcją NBC zainteresowało się jeszcze więcej osób, a wszystko dzięki nagrywarkom DVR. Czytaj także: „Hawaii 5.0” notuje słaby start w piątek (oglądalność) Po 3 dniach od telewizyjnej emisji, łączna widownia "Blindspot" wynosi 15,19 mln (4.5). Wynik ten oznacza, że w poniedziałek wyższą widownię miał tylko komediowy weteran CBS - "The Big Bang Theory". Dziś w nocy NBC wyemituje 2. odcinek "Blindspot".
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj