Według portalu Deadline film Solo: A Star Wars Story osiągnie otwarcie w wysokości ponad 170 mln dolarów. W prognozach jednak zaznaczono kwotę z długiego 4-dniowego weekendu z okazji Dnia Pamięci. Wynik trzydniowy raczej będzie niewiele mniejszy i nadal będzie to dobre otwarcie. Informatorzy dziennikarzy donoszą, że tzw. tracking, czyli badanie świadomości widzów związanej z danym filmem jest bardzo wysoki. Jest to coś, co jest przeprowadzane w ramach analiz box office, czyli innymi słowy sprawdzają zainteresowanie i szum wokół tytułu. Han Solo osiąga wynik w wysokości 28 punktów. Jest on większy niż takich filmów jak Rogue One: A Star Wars Story oraz Guardians of the Galaxy Vol. 2. Taki wynik zawsze przekłada się na znakomite otwarcie. Ciekawe jest to, że w ramach badań odkryto, że największe zainteresowanie wobec filmu Solo: A Star Wars Story mają osoby poniżej 25 roku życia. Do premiery jeszcze trzy tygodnie i wiele może się zmienić. Duży wpływ na to będą mieć recenzje oraz poczynania komiksowej konkurencji w postaci filnów Avengers: Infinity War oraz Deadpool 2. Jednocześnie ogłoszono akcję charytatywną, która po raz kolejny wspomoże UNICEF pokaźną sumą pieniędzy. Szczegóły na temat #RoarForChange można poznać w poniższym wideo. Z niego też dowiadujemy się, że Chewbaccą bardzo gwiazdorzy na planie. Zabawa polega na tym, że ludzie muszą publikować w sieci wideo z nagraniem ryku Chewbacki i wspomnianym hashtagiem. Każdy taki post to jeden dolar wpłacony przez organizację Star Wars: Force for Change na rzecz organizacji UNICEF. Mają nadzieję, że dobiją do kwoty miliona dolarów. Więcej informacji na oficjalnej stronie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj