Ragtag było współtworzone przez zespół w Vancouver więc była tu już grupa osób, która pracowała nad tym projektem. Główny zespól jest bardzo, bardzo silny. Są tu ludzie, którzy pracowali nad skate, SSX i kilkoma częściami serii Need for Speed. To ludzie, którzy pracowali nad wieloma nie sportowymi grami z Vancouver w ostatnich latach. Są tu ludzie którzy pracowali nad Sleeping Dogs, kilka osób pracujących nad Prototype i ludzie, którzy pracowali nad nową marką z czymś w rodzaju otwartego świata. Jest tu więc mieszanka osób z poprzedniego zespołu i ludzie, którzy nas wsparli.
Raymond była jednak bardzo ostrożna, jeśli chodzi o komentowanie kierunku, w którym podąża gra. Przyznaje jednak, że deweloperzy zamierzają wykorzystać istniejące już materiały.
Nie wiem ile mogę na ten temat powiedzieć, ale... mamy trzy terabajty artworków z Gwiezdnych Wojen co jest szalone i jest w tym wiele naprawdę dobrej roboty. (...) Było wiele wspaniałych materiałów i postaci, które zostały już stworzone. Naszym celem jest upewnienie się, że to wykorzystamy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj