Kilka dni temu w sieci wybuchła mała burza o... rozmiary kałuż w Marvel's Spider-Man. Pewni gracze dokonali porównania tych obecnych grze z tymi, które prezentowano na przedpremierowych materiałach z rozgrywki i ich mniejszy rozmiar sprawił, że twórców gry posądzono o tzw. downgrade - czyli widoczne obniżenie jakości oprawy graficznej. Czy jednak faktycznie Marvel's Spider-Man wygląda teraz gorzej, niż jeszcze kilka miesięcy temu? Na ten temat wypowiedział się John Linneman. Możecie znać go z kanału Digital Foundry, który od lat zajmuje się testowaniem gier właśnie pod kątem ich grafiki oraz wydajności. Ma on kilka spostrzeżeń na temat całej sytuacji i jego zdaniem, choć kałuże faktycznie wyglądają inaczej, to wiele aspektów oprawy graficznej teraz wypada lepiej. Na pochwały zasługuje tez optymalizacja - gra, pomimo świetnej oprawy i otwartego świata, niemal przez cały czas trzyma stabilne 30 klatek na sekundę i to zarówno na PlayStation 4 Pro, jak i podstawowym modelu konsoli. Zobaczcie pełną analizę przygotowaną przez Digital Foundry. W 3:20 możecie natrafić na mały spojler - jeśli chcecie go uniknąć przewińcie materiał do 3:30.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj