Spokojnie. To wkrętka. Ten film nie będzie w Polsce wyświetlany z polskim dubbingiem, a ten tytuł to clickbait, który stworzyliśmy za przykładem samego Deadpoola przedstawiającego kolejny etap pomysłowej promocji filmu:
źródło: materiały prasowe
Na grafice można przeczytać wyjaśnienie Deadpoola, dlaczego daliście się nabrać na clickbait. Napisane jest: "jesteście bardzo łatwowierni". W ramach promocji filmu Deadpool przygotowano specjalną stronę Clickpooler, na której można wygenerować różne zabawne clickbaity, które potem można opublikować w mediach społecznościowych. Pomysłowa i zabawna forma promocji. Czytaj także: Ryan Reynolds o tym, dlaczego Deadpool to film na Walentynki Deadpool zawita do kin w USA i w Polsce już 12 lutego.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj