Rywalizacja na linii Steam-Discord zaostrza się. Najpopularniejszy serwis do komunikacji głosowej postanowił promować gry we wczesnym dostępie, które spopularyzował Steam. Dzięki Valve twórcy gier mogli udostępnić swoje dzieła na wczesnym etapie produkcji i sprzedawać je w promocyjnej cenie zainteresowanym graczom. Taki układ odpowiadał obu stronom - deweloperzy pozyskiwali fundusze na dalsze prace nad tytułem, gracze oszczędzali pieniądze, mogli zagrać w obiecujące produkcje przed ich premierą, a nawet wpływać na ostateczny kształt gry. Niestety, gry we wczesnym dostępie zalały Steama i ciężko odnaleźć wśród zalewu śmieciowych pozycji te, w które warto inwestować. Sklep od Discorda może rozwiązać ten problem. Serwis przeprowadza kontrolę jakości produktów, które debiutują w jego bibliotece, dlatego nie trafią tam tytuły sklecone naprędce, nastawione wyłącznie na szybki zysk. Obecnie na Discordzie znajdziemy pięć tytułów w early access. Wyścigi Mad Machines, które przypominają wariację na temat Rocket League z robotami w roli samochodów, retro RPG Kynseed, horror Visage, wyścigi downhillowe Descenders oraz Parkasaurus, czyli coś w stylu symulatora Jurassic Park. Jeśli w serwisie pojawi się więcej takich starannie wyselekcjonowanych treści, Discord może znaleźć dla siebie dobrą niszę w branży gamingowej. Odnalezienie dobrych gier we wczesnym dostępie to nie lada wyzwanie, jeśli ekipa Discorda wyłapie najlepsze perełki za nas, może tym przyciągnąć wielu nowych klientów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj