"DriveClub" w wydaniu na PlayStation 4 sprzedał się w licznie 2 mln egzemplarzy - poinformował o tym Paul Rustchynsky z Evolution Studios odpowiedzialnego za ten tytuł na wyłączność konsoli Sony. Wynik, jak na grę na wyłączność, całkiem dobry, a z pewnością byłby lepszy, gdyby nie fakt, że tytuł ten wielokrotnie przesuwano, a sama gra w dniu jej ukazania nie działała do końca tak, jak powinna. Doskonale to podsumował Marcin Rączka, który na łamach naEkranie podejmował się recenzji gry:
(...) Jeśli w dniu premiery wydajemy na grę 259 złotych, to chyba wypada oczekiwać, że wszystkie tryby gry będą działać należycie, tymczasem tryb mutliplayer zaliczył ponad tygodniową obsuwę, nie mówiąc już nawet o opóźnieniu w wersji dla posiadaczy abonamentu PlayStation Plus.
Czytaj także: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – nowości w łatce 1.08 Z pewnością, gdyby tytuł był pieczołowicie dopracowany na premierę, to wynik 2 mln sprzedanych kopii "DriveClub" zostałby osiągnięty znacznie wcześniej, niż te ponad 8 miesięcy od premiery. Jak zaznaczył Paul Rustchynsky, magiczne 2 mln dotyczą fizycznych  oraz cyfrowych kopii gry i do tej liczby nie wlicza się gra z tzw. "PS Plus Edition", która zadebiutowała w czerwcu tego roku. Nie wlicza, bo nie mogła - 2 mln sprzedanych egzemplarzy "DriveClub" osiągnięto przed wydaniem gry w wersji PlayStation Plus Edition.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj