„DriveClub” – oficjalna sprzedaż gry
Paul Rustchynsky pochwalił się wynikiem sprzedaży gry "DriveClub", która po wielokrotnym przekładaniu premiery ukazała się w październiku minionego roku.
Paul Rustchynsky pochwalił się wynikiem sprzedaży gry "DriveClub", która po wielokrotnym przekładaniu premiery ukazała się w październiku minionego roku.
"DriveClub" w wydaniu na PlayStation 4 sprzedał się w licznie 2 mln egzemplarzy - poinformował o tym Paul Rustchynsky z Evolution Studios odpowiedzialnego za ten tytuł na wyłączność konsoli Sony. Wynik, jak na grę na wyłączność, całkiem dobry, a z pewnością byłby lepszy, gdyby nie fakt, że tytuł ten wielokrotnie przesuwano, a sama gra w dniu jej ukazania nie działała do końca tak, jak powinna.
Doskonale to podsumował Marcin Rączka, który na łamach naEkranie podejmował się recenzji gry:
(...) Jeśli w dniu premiery wydajemy na grę 259 złotych, to chyba wypada oczekiwać, że wszystkie tryby gry będą działać należycie, tymczasem tryb mutliplayer zaliczył ponad tygodniową obsuwę, nie mówiąc już nawet o opóźnieniu w wersji dla posiadaczy abonamentu PlayStation Plus.
Czytaj także: „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – nowości w łatce 1.08
Z pewnością, gdyby tytuł był pieczołowicie dopracowany na premierę, to wynik 2 mln sprzedanych kopii "DriveClub" zostałby osiągnięty znacznie wcześniej, niż te ponad 8 miesięcy od premiery.
Jak zaznaczył Paul Rustchynsky, magiczne 2 mln dotyczą fizycznych oraz cyfrowych kopii gry i do tej liczby nie wlicza się gra z tzw. "PS Plus Edition", która zadebiutowała w czerwcu tego roku. Nie wlicza, bo nie mogła - 2 mln sprzedanych egzemplarzy "DriveClub" osiągnięto przed wydaniem gry w wersji PlayStation Plus Edition.
Źródło: twitter.com / fot. SCEE
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat