Empire” bije kolejne rekordy oglądalności w grupie 18-49. Według danych firmy Nielsen, 62 % widzów w tej grupie to Afroamerykanie. 2 pierwsze odcinki osiągnęły także ogromny współczynnik w grupie czarnoskórych osób, wynoszący 17.1. Jak powiedział Joe Earley z FOX-a:
- Naszym celem było zrobienie z tego serialu wydarzenia dla głównej grupy widzów i jednocześnie sprawić, żeby był kuszący dla bardzo szerokiej widowni. Jest on jednocześnie ogólny i niszowy.
Aby przyciągnąć przed ekrany czarnoskórych widzów, a zwłaszcza kobiety, FOX agresywnie promował serial w takich kanałach kablowych jak VH1, czy Bravo, licząc na fanów serii „The Real Housewives”. Poza tym „Empire” było reklamowane w wielu stacjach radiowych z muzyką hip-hopową, a stacja przygotowała ponad 40 projekcji skierowanych do tej grupy docelowej, połączonych z marketingiem life-stylowym. Afroamerykanie spędzają przed telewizorem 42 % więcej czasu niż przeciętny widz i jak mówi Earley, „są w telewizji niedopatrzeni”. „Empire” emitowany jest w środowe wieczory na antenie stacji FOX, a już 12 lutego serial zadebiutuje w FOX Polska. Źródło i źródło zdjęcia głównego: Deadline.com
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj