„Empire” – niemal 2/3 widowni stanowią Afroamerykanie
Serial stacji FOX „Empire” nadal osiąga niesamowite wyniki oglądalności i jest obecnie najchętniej oglądanym serialem w grupie widzów 18-49. Wygląda na to, że marketing kierowany do konkretnej grupy docelowej się opłacił.
Serial stacji FOX „Empire” nadal osiąga niesamowite wyniki oglądalności i jest obecnie najchętniej oglądanym serialem w grupie widzów 18-49. Wygląda na to, że marketing kierowany do konkretnej grupy docelowej się opłacił.
„Empire” bije kolejne rekordy oglądalności w grupie 18-49. Według danych firmy Nielsen, 62 % widzów w tej grupie to Afroamerykanie. 2 pierwsze odcinki osiągnęły także ogromny współczynnik w grupie czarnoskórych osób, wynoszący 17.1. Jak powiedział Joe Earley z FOX-a:
- Naszym celem było zrobienie z tego serialu wydarzenia dla głównej grupy widzów i jednocześnie sprawić, żeby był kuszący dla bardzo szerokiej widowni. Jest on jednocześnie ogólny i niszowy.
Aby przyciągnąć przed ekrany czarnoskórych widzów, a zwłaszcza kobiety, FOX agresywnie promował serial w takich kanałach kablowych jak VH1, czy Bravo, licząc na fanów serii „The Real Housewives”. Poza tym „Empire” było reklamowane w wielu stacjach radiowych z muzyką hip-hopową, a stacja przygotowała ponad 40 projekcji skierowanych do tej grupy docelowej, połączonych z marketingiem life-stylowym.
Afroamerykanie spędzają przed telewizorem 42 % więcej czasu niż przeciętny widz i jak mówi Earley, „są w telewizji niedopatrzeni”.
„Empire” emitowany jest w środowe wieczory na antenie stacji FOX, a już 12 lutego serial zadebiutuje w FOX Polska.
Źródło i źródło zdjęcia głównego: Deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat