Od kilku lat wśród fanów serii FIFA istnieje przeświadczenie, że w tych grach stosowany jest system, który wpływa na poziom trudności podczas zabawy. Miałoby to działać na prostej zasadzie: pomagać w momencie, gdy sobie nie radzimy i zwiększać umiejętności przeciwników, gdy idzie nam dobrze. Celem tego miałoby być sprawienie, że rozgrywka jest bardziej dynamiczna i trzymająca w napięciu. Niektórzy sądzą, że tego typu rozwiązania funkcjonują nie tylko w trakcie gry offline, ale również podczas gry przez sieć.  Oliwy do ognia dolał patent, który trafił do sieci w 2016 roku i wyraźnie sugerował on, że prowadzone są prace nad rozwiązaniem o nazwie "Dynamic Difficulty Adjustment", czyli właśnie "dynamicznym dostosowywaniem poziomu trudności". Teraz jednak EA skomentowało całą sprawę i jednoznacznie dało do zrozumienia, że w grze FIFA 19 nic takiego nie ma miejsca. 
Słyszymy wasze obawy o patent Dynamic Difficulty Adjustment i chcemy potwierdzić, że nie jest on używany w grach z serii FIFA. Nigdy nie użylibyśmy go po to, aby dać lub odebrać przewagę grupie graczy w jednej z naszych gier. Technologia została stworzona po to, by zbadać jak możemy pomóc graczom, którzy mają trudności z pewnymi fragmentami gier i mieli szansę na przejście dalej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj