

Od kilku lat wśród fanów serii FIFA istnieje przeświadczenie, że w tych grach stosowany jest system, który wpływa na poziom trudności podczas zabawy. Miałoby to działać na prostej zasadzie: pomagać w momencie, gdy sobie nie radzimy i zwiększać umiejętności przeciwników, gdy idzie nam dobrze. Celem tego miałoby być sprawienie, że rozgrywka jest bardziej dynamiczna i trzymająca w napięciu. Niektórzy sądzą, że tego typu rozwiązania funkcjonują nie tylko w trakcie gry offline, ale również podczas gry przez sieć.
Oliwy do ognia dolał patent, który trafił do sieci w 2016 roku i wyraźnie sugerował on, że prowadzone są prace nad rozwiązaniem o nazwie "Dynamic Difficulty Adjustment", czyli właśnie "dynamicznym dostosowywaniem poziomu trudności". Teraz jednak EA skomentowało całą sprawę i jednoznacznie dało do zrozumienia, że w grze FIFA 19 nic takiego nie ma miejsca.
Źródło: comicbook.com / fot. EA


