W 2021 roku przedstawiciele firmy x-kom postanowili w dość nietuzinkowy sposób zareklamować akcję wyprzedażową z okazji czarnego piątku – kręcąc technologiczny horror.
Już 25 listopada zadebiutuje youtube’owy film krótkometrażowy zrealizowany przez sklep x-kom we współpracy z technologicznymi influencerami. Za scenariusz tej nietuzinkowej produkcji odpowiada pisarz i publicysta Jaś Kapela, który wcielił się także w jednego z bohaterów
Czarnego piątku, demonicznego recepcjonistę. Film zadebiutuje na youtube’owym kanale firmy ok. godziny 23:40, a tuż po zakończeniu premierowej emisji x-kom wystartuje z czarnopiątkowymi rabatami.
Firma wypuściła zwiastun, który ma zachęcić nas do zapoznania się z tą produkcją:
Według przedstawicieli x-kom miłośnicy horrorów klasy B będą zadowoleni z tego, co zaoferuje im
Czarny piątek. Twórcy sugerują jednak, aby nazywać tę produkcję filmem klasy X; kluczową rolę odegrają w niej bowiem gadżety technologiczne, które będą główną atrakcją czarnopiątkowych wyprzedaży. Na małym ekranie zobaczymy m.in. scenę ataku krwiożerczej kosiarki, która idealnie wpisuje się w stylistykę niskobudżetowych horrorów.
Jako pierwsi z ofert wyprzedażowych, które reklamuje
Czarny piątek, skorzystają posiadacze aplikacji mobilnych x-kom oraz al.to, dla nich promocja ruszy już o północy. Pozostali użytkownicy wspomnianych sklepów otrzymają dostęp do przecenionych produktów cztery godziny później.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h