Firma x-kom we współpracy z Jasiem Kapelą nakręciła krótkometrażowy film Czarny piątek
W 2021 roku przedstawiciele firmy x-kom postanowili w dość nietuzinkowy sposób zareklamować akcję wyprzedażową z okazji czarnego piątku – kręcąc technologiczny horror.
W 2021 roku przedstawiciele firmy x-kom postanowili w dość nietuzinkowy sposób zareklamować akcję wyprzedażową z okazji czarnego piątku – kręcąc technologiczny horror.
Już 25 listopada zadebiutuje youtube’owy film krótkometrażowy zrealizowany przez sklep x-kom we współpracy z technologicznymi influencerami. Za scenariusz tej nietuzinkowej produkcji odpowiada pisarz i publicysta Jaś Kapela, który wcielił się także w jednego z bohaterów Czarnego piątku, demonicznego recepcjonistę. Film zadebiutuje na youtube’owym kanale firmy ok. godziny 23:40, a tuż po zakończeniu premierowej emisji x-kom wystartuje z czarnopiątkowymi rabatami.
Firma wypuściła zwiastun, który ma zachęcić nas do zapoznania się z tą produkcją:
Według przedstawicieli x-kom miłośnicy horrorów klasy B będą zadowoleni z tego, co zaoferuje im Czarny piątek. Twórcy sugerują jednak, aby nazywać tę produkcję filmem klasy X; kluczową rolę odegrają w niej bowiem gadżety technologiczne, które będą główną atrakcją czarnopiątkowych wyprzedaży. Na małym ekranie zobaczymy m.in. scenę ataku krwiożerczej kosiarki, która idealnie wpisuje się w stylistykę niskobudżetowych horrorów.
Jako pierwsi z ofert wyprzedażowych, które reklamuje Czarny piątek, skorzystają posiadacze aplikacji mobilnych x-kom oraz al.to, dla nich promocja ruszy już o północy. Pozostali użytkownicy wspomnianych sklepów otrzymają dostęp do przecenionych produktów cztery godziny później.
Źródło: x-kom
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1977, kończy 47 lat
ur. 1966, kończy 58 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1992, kończy 32 lat