Po pierwsze, Epic chce mieć bezpośrednią relację z klientami na wszystkich platformach, na których jest to możliwe. Dzięki internetowi i cyfrowej rewolucji nie potrzeba fizycznych sklepów i dystrybutorów. Po drugie, motywują nas też kwestie ekonomiczne. 30% opłaty dla sklepu to wysoki koszt w świecie, gdy deweloperzy muszą wykorzystać te 70% do pokrycia wszystkich kosztów związanych z tworzeniem, obsługą i wsparciem dla swoich gier - wyjaśnia Tim Sweeney, prezes firmy.
Data premiery gry w wersji na Androida nie jest znana. Nieoficjalnie spekuluje się, że miałaby ona pojawić się wraz ze smartfonem Samsung Galaxy Note 9, bowiem osoby, które zdecydują się na zakup urządzenia w przedsprzedaży mają otrzymać 15 tysięcy V-Bucksów, wirtualnej waluty używanej w grze Epic Games. W sieci pojawiły się również niepotwierdzone jeszcze informacje o czasowej wyłączności Fortnite: Battle Royale dla urządzeń Samsunga.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj