Główną „gwiazdą” sierpniowego State of Play było nadchodzące Godfall, które sami autorzy nazywają pierwszą grą z gatunku "looter slasher". To właśnie temu tytułowi poświecono najwięcej czasu. W trakcie trwania prezentacji pokazano obszerny gameplay, a towarzyszący mu komentarz skupiał się przede wszystkim na systemie walki. Jak mówią twórcy, ma on wymagać nie tylko zdobywania przez nas coraz lepszego wyposażenia, ale też i premiować umiejętności graczy. Gra zaoferuje pięć klas uzbrojenia. Będą to długie miecze, włócznie, podwójne ostrza, dwuręczne młoty i potężne, dwuręczne miecze. Każda z nich zaoferuje różne ataki, ciosy specjalne i niszczycielskie kombosy. Oprócz tego bohaterowie będą mogli korzystać także z tarcz.  Te posłużą nie tylko do defensywy, ale też i ofensywy, a nawet… miotania nimi niczym Kapitan Ameryka. Godfall trafi na PC oraz konsolę PlayStation 5 pod koniec tego roku. Dokładnej daty nie podano, ale można spodziewać się, że będzie to jeden z tytułów startowych PS5. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj