GTA V na konsole nowej generacji trafiło na rynek po długim oczekiwaniu. Produkcja oferuje szereg poprawień i ulepszeń: gracze mogą liczyć m.in. na rozdzielczość 4K, 60 klatek na sekundę, a także lepsze oświetlenie czy krótsze czasy ładowania. Nie dla wszystkich takie zmiany były jednak wystarczające i w sieci pojawiło się sporo głosów krytyki, które wynikają przede wszystkim z faktu, że firma Rockstar nie zdecydowała się na umożliwienie graczom dokonania darmowej aktualizacji.  Teraz do sieci trafiła obszerna analiza przygotowana przez zespół Digital Foundry, w której porównano rozgrywkę na wszystkich trzech trybach graficznych dostępnych na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X (analiza wersji na Series S ma pojawić się później): Fidelity (natywne 4K i 30 klatek na sekundę), Performance (upscaling do 4K i 60 klatek) oraz Performance RT (upscaling do 4K, 60 klatek oraz ray tracing).  Wnioski są... interesujące. Postęp względem wydań na poprzednie generacje jest zauważalny, choć nie obyło się bez dość istotnych problemów: mowa np. o spadkach płynności we wszystkich trybach, gdy na ekranie dzieje się sporo. Zobaczcie zresztą sami.  Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj