Japoński zwiastun zdradza dość istotną fabularną informacje, czyli wyjaśnia, dlaczego Jyn Erso decyduje się zgodzić na propozycje rebeliantów. Obejrzyjcie: No url Czytaj także: Analiza drugiego zwiastuna Łotra 1 Eksperci dokonali też analizy obecności filmu w mediach społecznościowych. Według ich danych w tygodniu od 8 do 14 sierpnia, czyli przed i po premierze nowego zwiastuna film wygenerował 277 tysięcy rozmów, co jest fenomenalnym wynikiem. Wielkie superprodukcje notują podobne wyniki do 2 tygodni przed premierą., więc mamy wyraźne porównanie. Zobaczcie też fanowski montaż, który pokazuje reakcje Kylo Rena na zwiastun: No url Rogue One: A Star Wars Story zadebiutuje w USA i w Polsce już 15 grudnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj