Od dłuższego czasu widzieliśmy ogromny potencjał drzemiący w silnikach czasu rzeczywistego. Ostatnie dwa lata to dynamiczny rozwój hardware'u, a także samych narzędzi potrzebnych do realizacji cinematików i VFXów. Wszystko to sprawia, że korzystanie z Unreal Engine pozwala nam na kompleksowe tworzenie bardziej wymagających form - komentuje Rafał Kidziński CG Supervisor w Platige Image.
To nie jedyna rozwiązanie zaszyte w silniku Unreal Engine 4, które przykuło uwagę zespołu Platige Image. W najnowszej aktualizacji oprogramowania wyprowadzono obsługę ray tracingu z wersji beta, dzięki czemu wszyscy twórcy mogą w pełni wykorzystać możliwości technologii śledzenia promieni świetlnych. Jak zauważają przedstawiciele Platige Image, ray tracing ułatwi tworzenie realistycznie wyglądających efektów świetlnych. Graficy nie będą musieli czekać wielu godzin, zanim wyrenderuje się dana scena, aby przekonać się, czy prawidłowo zaprojektowano jej oświetlenie. Zmiany w oświetleniu globalnym i punktowym będą widoczne na wyciągnięcie ręki, silnik wygeneruje scenę w czasie rzeczywistym.
Krótkometrażowa animacja Koala pokazuje, jak mogą wyglądać produkcje Platige Image realizowane za pośrednictwem silnika graficznego Unreal Engine 4:
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj