Premiera The Last of Us: Part II dopiero 19 czerwca, ale Sony już teraz może być zadowolone z wyniku sprzedaży egzemplarzy przedpremierowych gry. Jim Ryan, CEO Sony Interactive Entertainment nie podaje wprawdzie konkretnych liczb, ale te muszą być pokaźne. Nadchodzący tytuł studia Naughty Dog w Europie cieszy się większą popularnością pośród graczy niż, w analogicznym okresie przed premierą, gra Marvel’s Spider-Man, również na wyłączność PS4. Warto nadmienić, że najnowsze przygody Pajączka jest najlepiej sprzedającą się produkcją o superbohaterze i jak podaje Sony, gra rozeszła się w globalnym nakładzie przekraczającym 13 milionów sztuk. Czy wyciek materiałów z The Last of Us: Part II pomógł zwiększyć liczbę pre-orderów? Tego raczej nigdy się nie dowiemy, bo nawet jeśli tak, to Sony się do tego nie przyzna. Niemniej wydawca już teraz jest zadowolony, więc naprawdę musi być dobrze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj