Od kilku dni w sieci pojawiają się reakcje szczęśliwców, którzy mieli szansę obejrzeć fragment filmu Avengers: Infinity War. Autorem najnowszej z nich jest redaktor brytyjskiego oddziału Yahoo Movies, Tom Butler. Zwraca on przede wszystkim uwagę na obecny w historii humor:
Właśnie zobaczyłem 25 minut filmu. Nie mogę powiedzieć za dużo, ale było to dla mnie wielka podróż, gdy zobaczyłem, jak przenikają się ścieżki postaci Marvela z tak odległych zakątków uniwersum. Jest wielki potencjał humorystyczny, a bracia Russo wycisnęli z tego, co tylko się dało.
Tymczasem wielką furorę w sieci robi reklama produkcji, jaka ukazała się w jednej z japońskich gazet. Jej dziennikarze zupełnie poważnie piszą o zmartwieniu Tony'ego Starka, a całą stronę przebija Rękawica Nieskończoności:
Źródło: Instagram/roaringboar
+13 więcej
Film wejdzie na ekrany kin 27 kwietnia. Pierwsze pokazy przedpremierowe w naszym kraju odbędą się dwa dni wcześniej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj