Maciej Szcześnik w rozmowie z serwisem ClickOnline wypowiedział się na temat systemu magii, jaki obecny będzie w trzeciej odsłonie przygód sławnego wojownika.

[cytat=Maciej Szcześnik]Początkowo Geralt będzie dysponował wyłącznie pięcioma znakami. Ale na tym nie koniec, gdyż w "Wiedźminie 3" wprowadzamy odmieniony tryb rzucania czarów, który efektywnie podwaja liczbę znaków, które oddano w ręce gracza. Te alternatywne wersje odblokują się wraz z rozwojem postaci, ale nie myślcie, że będą to jedynie silniejsze wersje tych samych czarów - zaoferują zupełnie nowe taktyczne zastosowanie.

Za przykład niech posłuży znak Aard. Jego podstawowa wersja wysyła telekinetyczny pocisk, który ogłusza bądź nokautuje przeciwnika. Z czasem gracze odblokują alternatywną wersję znaku i po wciśnięciu, a następnie przytrzymaniu przycisku wypuszczą falę uderzeniową, która powali wszystkich wrogów znajdujących się w pobliżu (widać to nawet na jednym z trailerów). Takie podwójne zastosowanie otrzyma każdy z pozostałych znaków.[/cytat]

Taka różnorodność z pewnością wprowadzi do gry pewien element strategiczny, może więc być ciekawie.

Let’s take Aard as an example. The primary version of this sign will send a telekinetic thrust to stun or knock down foes. With time, players will be able to unlock a secondary version of the sign and by pressing and holding the button, they will send out a shockwave that knocks down all surrounding enemies (you can actually spot this in our gameplay trailer). Similar dual modes are available for every other sign." - See more at: https://www.clickonline.com/games/witcher-3-magic-system-detailed/18782/#sthash.EozdpiMh.dpuf
Let’s take Aard as an example. The primary version of this sign will send a telekinetic thrust to stun or knock down foes. With time, players will be able to unlock a secondary version of the sign and by pressing and holding the button, they will send out a shockwave that knocks down all surrounding enemies (you can actually spot this in our gameplay trailer). Similar dual modes are available for every other sign." - See more at: https://www.clickonline.com/games/witcher-3-magic-system-detailed/18782/#sthash.EozdpiMh.dpuf
Let’s take Aard as an example. The primary version of this sign will send a telekinetic thrust to stun or knock down foes. With time, players will be able to unlock a secondary version of the sign and by pressing and holding the button, they will send out a shockwave that knocks down all surrounding enemies (you can actually spot this in our gameplay trailer). Similar dual modes are available for every other sign." - See more at: https://www.clickonline.com/games/witcher-3-magic-system-detailed/18782/#sthash.EozdpiMh.dpuf
Maciej Szcześnik
Maciej Szcześnik
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj