Magią i mieczem przeciwników w „Wiedźmin 3”
O tym, że Geralt świetnie posługuje się mieczem doskonale wiemy, ale jak na wiedźmina to zaniedbywał on nieco swoje zdolności magiczne. Trzecia część popularnej serii przyniesie drobną odmianę w tej kwestii.
O tym, że Geralt świetnie posługuje się mieczem doskonale wiemy, ale jak na wiedźmina to zaniedbywał on nieco swoje zdolności magiczne. Trzecia część popularnej serii przyniesie drobną odmianę w tej kwestii.
Maciej Szcześnik w rozmowie z serwisem ClickOnline wypowiedział się na temat systemu magii, jaki obecny będzie w trzeciej odsłonie przygód sławnego wojownika.
[cytat=Maciej Szcześnik]Początkowo Geralt będzie dysponował wyłącznie pięcioma znakami. Ale na tym nie koniec, gdyż w "Wiedźminie 3" wprowadzamy odmieniony tryb rzucania czarów, który efektywnie podwaja liczbę znaków, które oddano w ręce gracza. Te alternatywne wersje odblokują się wraz z rozwojem postaci, ale nie myślcie, że będą to jedynie silniejsze wersje tych samych czarów - zaoferują zupełnie nowe taktyczne zastosowanie.
Za przykład niech posłuży znak Aard. Jego podstawowa wersja wysyła telekinetyczny pocisk, który ogłusza bądź nokautuje przeciwnika. Z czasem gracze odblokują alternatywną wersję znaku i po wciśnięciu, a następnie przytrzymaniu przycisku wypuszczą falę uderzeniową, która powali wszystkich wrogów znajdujących się w pobliżu (widać to nawet na jednym z trailerów). Takie podwójne zastosowanie otrzyma każdy z pozostałych znaków.[/cytat]
Taka różnorodność z pewnością wprowadzi do gry pewien element strategiczny, może więc być ciekawie.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat