Czyżby powrót programu "Mamy Cię!" do telewizji miał okazać się nietrafioną decyzją TVN-u? Oglądalność programu spada z tygodnia na tydzień.
"Mamy Cię!" miał być hitem wiosennej ramówki stacji TVN. Popularny program prowadzony przez Szymona Majewskiego powrócił z nowym sezonem oraz...nowymi prowadzącymi po blisko 10 latach przerwy. Marcin Prokop i Szymon Hołownia robią co mogą, by przed telewizory przyciągnąć widzów, ale póki co bez efektu.
Premierę sezonu oglądało
3,16 mln widzów, ale kolejne 2 odcinki już tylko
2,73 mln i
2,07 mln widzów. Jak widać - oglądalność spada i tendencja może zostać utrzymana w kolejnych tygodniach.
Czytaj także: „Top Gear” bez Jeremy’ego Clarksona? To możliwe!
Według informacji portalu WirtualneMedia.pl TVN w niedzielny wieczór zajmuje 2 miejsce na rynku i ustępuje TVP 1, która w tym samym czasie emituje "Ranczo".
Pytanie, czy odświeżenie "Mamy Cię!" było dobrym pomysłem stacji TVN? Czyżby starsza wersja prowadzona przez Szymona Majewskiego była lepsza od nowej, którą prowadzi duet Prokop & Hołownia? Jak sądzicie?
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h