Dwa miesiące przed oficjalnym startem dziewiątej generacji konsol o ofercie Microsoftu wiemy już (prawdopodobnie) wszystko. Już za kilka tygodni do sklepów trafi konsola Xbox Series X skierowana do graczy zainteresowanych graniem w 4K przy 60 klatkach oraz konsola Xbox Series S dla tych, którzy chcą grać w rozdzielczości 1440p przy 60 klatkach i nie zależy im na fizycznych nośnikach. We wrześniu wystartowała także długo zapowiadana usługa xCloud dla miłośników grania w chmurze. Dzięki niej gracze będą mogli odpalić xboksowe tytuły na urządzeniach z Androidem. Tym samym Xbox stał się marką łączącą wszystkie kluczowe platformy – w gry z obozu Microsoftu zagramy na pecetach, konsolach oraz urządzeniach mobilnych. W domu i poza nim. Na tym jednak nie koniec kluczowych decyzji ze strony amerykańskiej korporacji, które mają skłonić graczy do zakupu nowych Xboxów. Microsoft tuż przed uruchomieniem przedsprzedaży swoich konsol poinformował o przejęciu firmy ZeniMax Media, w skład której wchodzi studio Bethesda odpowiedzialne za produkcje takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim, DOOM Eternal czy Fallout 4. Tym samym popularne franczyzy tego producenta będą motorem napędowym kolejnych Xboxów. O tych i innych wydarzeniach związanych z rychłą premierą nowych konsol opowiedział polski oddział firmy w programie Xbox XY: Microsoft wprowadzi konsole Xbox Series X oraz Xbox Series S do powszechnej sprzedaży 10 listopada zapłacimy za nie odpowiednio 1359 zł oraz 2249 zł.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj