Producentem nowej wersji utworu jest A_GIM, a wykonuje go Monika Brodka. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl utwór powstał na potrzeby prologu serialu, który najpewniej zadebiutuje przed jego sierpniową premierą i ma za zadanie wprowadzić widzów w klimat produkcji. Dokładnie nie wiadomo, kiedy będzie mogli obejrzeć ten wstęp do serialu. Za stworzenie kampanii Rojst opartej na teledysku i prologu odpowiada agencja FCB Bridge2Fun - Jacek Wójcik i Szymon Demirkol. Za reżyserię teledysku odpowiada Michał Marczak. W rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczy, że chciał w klipie oddać klimat peerelowskiego piekiełka, czyli klubu na granicy burdelu, który pokaże z lekko psychodelicznej perspektywy. W wideo możemy zobaczyć znanych aktorów z obsady serialu: Piotr FronczewskiAndrzej SewerynDawid OgrodnikAgnieszka Zulewska oraz Zofia Wichłacz. Monika Brodka w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczy, że chciała, aby utwór nabrał nowego charakteru pasującego do klimatu serialu. Wyobraziła sobie go w wersji wolniejszej, mrocznej i dusznej, wręcz narkotycznej. Sam serial zadebiutuje na Showmaxie już 19 sierpnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj