Producentem nowej wersji utworu jest A_GIM, a wykonuje go Monika Brodka. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl utwór powstał na potrzeby prologu serialu, który najpewniej zadebiutuje przed jego sierpniową premierą i ma za zadanie wprowadzić widzów w klimat produkcji. Dokładnie nie wiadomo, kiedy będzie mogli obejrzeć ten wstęp do serialu.
Za stworzenie kampanii Rojst opartej na teledysku i prologu odpowiada agencja FCB Bridge2Fun - Jacek Wójcik i Szymon Demirkol.
Za reżyserię teledysku odpowiada Michał Marczak. W rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczy, że chciał w klipie oddać klimat peerelowskiego piekiełka, czyli klubu na granicy burdelu, który pokaże z lekko psychodelicznej perspektywy. W wideo możemy zobaczyć znanych aktorów z obsady serialu: Piotr Fronczewski, Andrzej Seweryn, Dawid Ogrodnik, Agnieszka Zulewska oraz Zofia Wichłacz.
Monika Brodka w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczy, że chciała, aby utwór nabrał nowego charakteru pasującego do klimatu serialu. Wyobraziła sobie go w wersji wolniejszej, mrocznej i dusznej, wręcz narkotycznej.
Sam serial zadebiutuje na Showmaxie już 19 sierpnia.
Źródło: wirtualnemedia.pl / zdjęcie główne: zrzut ekranu z teledysku