Chicago jest naszym domem od wielu lat, a Bulls są drużyną, którą szanujemy i której kibicujemy przez cały ten czas. Marki Motorola i Bulls łączy nie tylko ogromna duma z rodzinnego miasta, ale też pasja do łączenia ludzi dzięki wyjątkowym wrażeniom.
– powiedział Rudi Kalil, President, North America w Motorola.
Drużynę Bullsów i markę Motorola łączy silna więź z naszym rodzinnym miastem Chicago, co odegrało istotną rolę w nawiązaniu współpracy. Współpracowaliśmy kilka lat temu i cieszę się, że robimy nowy, ważny krok w kierunku jeszcze szerszego partnerstwa o zasięgu lokalnym, krajowym oraz globalnym.
– powiedział prezes Bullsów Michael Reinsdorf.
Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj