fot. Motorola
hello bulls! Motorola z przyjemnością informuje o nawiązaniu współpracy z drużyną ze swego rodzinnego miasta – Chicago Bulls! Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center, gdzie Byki zmierzą się z New Orleans Pelicans. Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym i oficjalnym partnerem smartfonowym — treści internetowe przez cały sezon będą rejestrowane oraz publikowane wyłącznie urządzeniami Motorola.
fot. MotorolaW ramach umowy Motorola będzie eksponowana w United Center i w trakcie transmisji meczów Bullsów. Logo „batwing” będzie widoczne na boisku, na ekranie tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.
Zdaniem liderów:
fot. MotorolaTreści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.
Źródło: Informacja prasowa Motorola