Netflix z reklamami
Liczba subskrybentów na pewno wzrośnie w czwartym kwartale 2022 roku, bo w listopadzie w USA i wybranych rynkach świata (bez Polski) wystartuje subskrypcja z reklamami. W oświadczeniu Netflixa na ten temat czytamy, że ma być to danie klientom więcej opcji, a nie zmienianie obecnych subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce zmieniać na Netflixa z reklamami, będzie go użytkować tak jak do tej pory za tę samą cenę.Netflix - co z modelem binge'owania?
Jakiś czas temu były plotki, że Netflix może rozważać rezygnację z tego modelu, bo inne platformy go nie wykorzystują, dając jedynie odcinki co tydzień. Serwis to dementuje.- Sądzimy, że model wypuszczania seriali całymi sezonami napędza zaangażowanie ludzi, zwłaszcza przy nowych tytułach. To pozwala widzom zatracić się w historiach, które kochają.
Dodają, że nie wiedza, jak taki Squid Game mógłby stać się globalnym fenomenem z inną formą dystrybucji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj