Netflix wraca na właściwe tory. Rośnie liczba subskrybentów
Netflix w pierwszych dwóch kwartałach 2022 roku po raz pierwszy w historii zanotował spadek liczby subskrybentów. Trzeci kwartał to powrót do wzrostów.
Netflix w pierwszych dwóch kwartałach 2022 roku po raz pierwszy w historii zanotował spadek liczby subskrybentów. Trzeci kwartał to powrót do wzrostów.
W raporcie Netflix czytamy, że trzeci kwartał to wzrost liczby subskrybentów o 4,5%, co daje 2,4 mln nowych klientów platformy. Jest to pierwszy wzrost Netflixa od czwartego kwartału 2021 roku. Zdaniem platformy ma to związek z głośnymi, udanymi i dobrze ocenianymi tytułami, które przyciągnęły ludzi z powrotem do serwisu. Wymieniają tutaj takie rzeczy jak Gray Man, Purpurowe serca, Potwór/Potwory, Extraordinary Attorney Woo i 4. sezon Stranger Things. Sumując, platforma ma 223 mln subskrybentów w skali globalnej.
Netflix z reklamami
Liczba subskrybentów na pewno wzrośnie w czwartym kwartale 2022 roku, bo w listopadzie w USA i wybranych rynkach świata (bez Polski) wystartuje subskrypcja z reklamami. W oświadczeniu Netflixa na ten temat czytamy, że ma być to danie klientom więcej opcji, a nie zmienianie obecnych subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce zmieniać na Netflixa z reklamami, będzie go użytkować tak jak do tej pory za tę samą cenę.
Netflix - co z modelem binge'owania?
Jakiś czas temu były plotki, że Netflix może rozważać rezygnację z tego modelu, bo inne platformy go nie wykorzystują, dając jedynie odcinki co tydzień. Serwis to dementuje.
Dodają, że nie wiedza, jak taki Squid Game mógłby stać się globalnym fenomenem z inną formą dystrybucji.
Źródło: comicbook.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1987, kończy 37 lat
ur. 1981, kończy 43 lat
ur. 1982, kończy 42 lat