Badania dokonała firma Liechtman Research Group, która opiera się na danych 95% największych dostawców kablówek w Stanach Zjednoczonych. Według ich informacji z końcem marca providerzy usług kablowych mieli 48,6 mln subskrybentów. Natomiast w tym samym samym czasie platforma Netflix miała w samym USA już 50,9 mln subskrybentów. Czytaj także: Tomasz Bagiński o Wiedźminie. Nowe informacje Eksperci zaznaczają, że kablówki to zaledwie 50% rynku płatnej telewizji w USA, ale zdecydowanie są one najpopularniejsze. Od pierwszego kwartału 2012 roku Netflixowi przybyło 27 mln odbiorców. Natomiast kablówki straciły 4 mln subskrybentów. Jeśli ta tendencja będzie się utrzymywać, providerów kablówek czekają ciężkie czasy. You will find more statistics at Statista
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj