Netflix po raz pierwszy ma więcej subskrybentów w USA niż kablówki
Netflix dokonał ważnego kroku w rozwoju swojej marki. Przegania konkurencję telewizyjną, zdecydowanie wychodząc na prowadzenie.
Netflix dokonał ważnego kroku w rozwoju swojej marki. Przegania konkurencję telewizyjną, zdecydowanie wychodząc na prowadzenie.

Badania dokonała firma Liechtman Research Group, która opiera się na danych 95% największych dostawców kablówek w Stanach Zjednoczonych. Według ich informacji z końcem marca providerzy usług kablowych mieli 48,6 mln subskrybentów. Natomiast w tym samym samym czasie platforma Netflix miała w samym USA już 50,9 mln subskrybentów.
Czytaj także: Tomasz Bagiński o Wiedźminie. Nowe informacje
Eksperci zaznaczają, że kablówki to zaledwie 50% rynku płatnej telewizji w USA, ale zdecydowanie są one najpopularniejsze. Od pierwszego kwartału 2012 roku Netflixowi przybyło 27 mln odbiorców. Natomiast kablówki straciły 4 mln subskrybentów. Jeśli ta tendencja będzie się utrzymywać, providerów kablówek czekają ciężkie czasy.
You will find more statistics at Statista
Źródło: statista.com / zdjęcie główne: Netflix



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1982, kończy 43 lat
ur. 1952, kończy 73 lat

