Netflix podłącza się pod strategię, którą prowadzą wielkie studia filmowe i otwiera sklep internetowy, w którym będą sprzedawane gadżety tematyczne związane z produkcjami platformy. Witryna butikowa, Netflix.shop, oferuje takie artykuły, jak poduszki z serialu Lupin (60 dolarów) oraz bluzy z kapturem z anime Yasuke zaprojektowane przez Jordana Bentleya z Hypwear (74 dolarów). Chociaż oferta startowa jest mocno ograniczona, to wkrótce sklep powiększy się o gadżety z takich produkcji jak Bridgertonowie, Dom z papieru, Wiedźmin i Stranger Things. Na razie sprzedaż detaliczna działa tylko w Stanach Zjednoczonych, ale w nadchodzących miesiącach dotrze do innych krajów.Wielu sprzedawców internetowych i fizycznych już handlowało towarami Netflixa, ale firma nigdy nie prowadziła własnej działalności. Jednak od początku rozwoju popularnych franczyz spółka sygnalizowała zainteresowanie produktami konsumenckimi, choć głównie jako element marketingu.