Netflix podłącza się pod strategię, którą prowadzą wielkie studia filmowe i otwiera sklep internetowy, w którym będą sprzedawane gadżety tematyczne związane z produkcjami platformy. Witryna butikowa, Netflix.shop, oferuje takie artykuły, jak poduszki z serialu Lupin (60 dolarów) oraz bluzy z kapturem z anime Yasuke zaprojektowane przez Jordana Bentleya z Hypwear (74 dolarów). Chociaż oferta startowa jest mocno ograniczona, to wkrótce sklep powiększy się o gadżety z takich produkcji jak Bridgertonowie, Dom z papieruWiedźmin i Stranger Things. Na razie sprzedaż detaliczna działa tylko w Stanach Zjednoczonych, ale w nadchodzących miesiącach dotrze do innych krajów.
materiały prasowe
Wielu sprzedawców internetowych i fizycznych już handlowało towarami Netflixa, ale firma nigdy nie prowadziła własnej działalności. Jednak od początku rozwoju popularnych franczyz spółka sygnalizowała zainteresowanie produktami konsumenckimi, choć głównie jako element marketingu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj