Netflix uruchomił sklep internetowy z gadżetami ze swoich produkcji
Netflix wchodzi na rynek produktów konsumenckich związanych z projektami platformy.
Netflix wchodzi na rynek produktów konsumenckich związanych z projektami platformy.
Netflix podłącza się pod strategię, którą prowadzą wielkie studia filmowe i otwiera sklep internetowy, w którym będą sprzedawane gadżety tematyczne związane z produkcjami platformy. Witryna butikowa, Netflix.shop, oferuje takie artykuły, jak poduszki z serialu Lupin (60 dolarów) oraz bluzy z kapturem z anime Yasuke zaprojektowane przez Jordana Bentleya z Hypwear (74 dolarów). Chociaż oferta startowa jest mocno ograniczona, to wkrótce sklep powiększy się o gadżety z takich produkcji jak Bridgertonowie, Dom z papieru, Wiedźmin i Stranger Things. Na razie sprzedaż detaliczna działa tylko w Stanach Zjednoczonych, ale w nadchodzących miesiącach dotrze do innych krajów.
Wielu sprzedawców internetowych i fizycznych już handlowało towarami Netflixa, ale firma nigdy nie prowadziła własnej działalności. Jednak od początku rozwoju popularnych franczyz spółka sygnalizowała zainteresowanie produktami konsumenckimi, choć głównie jako element marketingu.
Źródło: deadline.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat