Netflix uruchomił sklep internetowy z gadżetami ze swoich produkcji
Netflix wchodzi na rynek produktów konsumenckich związanych z projektami platformy.
Netflix wchodzi na rynek produktów konsumenckich związanych z projektami platformy.
Netflix podłącza się pod strategię, którą prowadzą wielkie studia filmowe i otwiera sklep internetowy, w którym będą sprzedawane gadżety tematyczne związane z produkcjami platformy. Witryna butikowa, Netflix.shop, oferuje takie artykuły, jak poduszki z serialu Lupin (60 dolarów) oraz bluzy z kapturem z anime Yasuke zaprojektowane przez Jordana Bentleya z Hypwear (74 dolarów). Chociaż oferta startowa jest mocno ograniczona, to wkrótce sklep powiększy się o gadżety z takich produkcji jak Bridgertonowie, Dom z papieru, Wiedźmin i Stranger Things. Na razie sprzedaż detaliczna działa tylko w Stanach Zjednoczonych, ale w nadchodzących miesiącach dotrze do innych krajów.
Wielu sprzedawców internetowych i fizycznych już handlowało towarami Netflixa, ale firma nigdy nie prowadziła własnej działalności. Jednak od początku rozwoju popularnych franczyz spółka sygnalizowała zainteresowanie produktami konsumenckimi, choć głównie jako element marketingu.
Źródło: deadline.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat