Pojawił się raport od Bloomberg, dużej firmy zajmującej się przekazywaniem wiadomości na temat biznesu i spraw finansowych. Według niego Netflix zaplanował już koszty swojej nowej subskrypcji z reklamami, która wynosi połowę z tego, co najpopularniejszy plan niekomercyjny na platformie. Byłaby to pierwsza taka subskrypcja Netflixa w historii z reklamami po tym, jak platforma przez wiele lat wzbraniała się przed tym pomysłem.

Netflix - cena subskrypcji z reklamami

Według raportu Bloomberg Netflix planuje, by subskrypcja z reklamami wynosiła od 7 do 9 dolarów, co jest znacznie niższą propozycją od aktualnego planu, wynoszącego 15.49 dolarów bez reklam. To podobna cena, jaką proponuje Disney na miesiąc za opcję z reklamami, czyli 8 dolarów.

Jaka miałaby częstotliwość reklam na Netflixie?

Raport donosi także, że podobno częstotliwość reklam na Netflixie miałaby wynosić 4 minuty na godzinę przed i w trakcie niektórych programów. Wiele wskazuje jednak na to, że te treści komercyjne nie miałyby być w programach dla dzieci. 

Netflix - kiedy planowana subskrypcja z reklamami?

Bloomberg informuje, że opcja w reklamami miałaby zadebiutować w ostatnich trzech miesiącach 2022 roku na połowie rynków, a pełne wdrążenie planu nastąpiłoby na początku 2023 roku. Netflix odmawia jednak udzielenia oficjalnych informacji w kwestii swoich planów na subskrypcję z reklamami. Portal Deadline poprosił go o komentarz, jednak do tej pory nie uzyskał odpowiedzi.

Netflix - najlepsze seriale oryginalne wg Rotten Tomatoes

Ranking najlepszy serii oryginalnych Netflixa został stworzony na podstawie Tomatometera, który reprezentuje procent, jaki uzyskał tytuł po wystawieniu opinii przez profesjonalnych krytyków. Pojawia się on dopiero, gdy film lub serial będzie miał co najmniej 5 recenzji. Poniższe zestawienie zostało po raz ostatni zaktualizowane 11 maja 2022 roku. 
Fot. Netflix
+12 więcej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj