Polityka zwrotów produktów zakupionych za pośrednictwem PlayStation Store uległa zmianie. Póki co nie było o tym zbyt głośno i na oficjalnych kanałach PlayStation próżno szukać na ten temat informacji. Nowa polityka zwrotów obejmuje wszystkie cyfrowe zakupy - a więc zarówno gry, jak i dodatki i przepustki sezonowe do nich. Jest jednak pewien haczyk - zwrot będzie można uzyskać tylko w sytuacji, w której nie pobierzemy danej produkcji na naszą konsolę. Wyjątkiem mają być treści "wadliwe" - najprawdopodobniej chodzi tu o sytuacje takie, jak np. błędy powodowane przez grę, które w pewnych sytuacjach mogą grozić uszkodzeniem konsoli - o czymś takim donosili niektórzy gracze Anthem.
Możesz anulować zakup treści cyfrowych w ciągu 14 dni od daty zakupu i otrzymać zwrot pieniędzy do portfela PSN, pod warunkiem, że nie zacząłeś produktu pobierać ani przesyłać strumieniowo. Uzyskanie zwrotu środków nie jest możliwe w przypadku materiałów cyfrowych, których pobieranie lub przesyłanie strumieniowe zostało już rozpoczęte, ani w przypadku wirtualnych zasobów konsumpcyjnych, które zostały już przesłane. Wyjątek stanowią przypadki, gdy treści te są wadliwe.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj