

Polityka zwrotów produktów zakupionych za pośrednictwem PlayStation Store uległa zmianie. Póki co nie było o tym zbyt głośno i na oficjalnych kanałach PlayStation próżno szukać na ten temat informacji.
Nowa polityka zwrotów obejmuje wszystkie cyfrowe zakupy - a więc zarówno gry, jak i dodatki i przepustki sezonowe do nich. Jest jednak pewien haczyk - zwrot będzie można uzyskać tylko w sytuacji, w której nie pobierzemy danej produkcji na naszą konsolę. Wyjątkiem mają być treści "wadliwe" - najprawdopodobniej chodzi tu o sytuacje takie, jak np. błędy powodowane przez grę, które w pewnych sytuacjach mogą grozić uszkodzeniem konsoli - o czymś takim donosili niektórzy gracze Anthem.
Uzyskanie zwrotu środków nie jest możliwe w przypadku materiałów cyfrowych, których pobieranie lub przesyłanie strumieniowe zostało już rozpoczęte, ani w przypadku wirtualnych zasobów konsumpcyjnych, które zostały już przesłane. Wyjątek stanowią przypadki, gdy treści te są wadliwe.
Źródło: playstation.com; gameinformer.com / fot. Sony

