Barbie i Oppenheimer byli swoimi największymi sprzymierzeńcami, a zarazem rywalami tego lata. Wielu widzów wybierało się na podwójny seans, by tego samego dnia obejrzeć oba filmy, co podziałało korzystnie na ich wyniki box office. Jednocześnie wszystkich zastanawiało, których z nich wyjdzie na prowadzenie w tym wyścigu. W końcu okazało się, że wstęgę na mecie przecięła Barbie. To jednak nie koniec. Okazuje się, że Oppenheimer w końcu miał szansę wygrać z Barbie. Co prawda nie w kinie, a na kanapie. Zobaczcie sami. 

Oppenheimer w końcu wygrał z Barbie. Oto wyniki z VOD

Samba TV, zbierające dane i statystyki na temat oglądalności z telewizorów Smart TV na całym świecie, które wyraziły na to zgodę w ramach partnerstwa z wiodącymi dostawcami telewizji kablowej i ich podmiotami stowarzyszonymi, podało wyniki oglądalności Oppenheimera po premierze w VOD. Według ich danych film oglądało 388 tysięcy gospodarstw domowych w USA.  Dla porównania, we wrześniu pojawiła się informacja, że Barbie oglądało 363 tysięcy gospodarstw domowych w USA po premierze w VOD. To oznacza, że Oppenheimer w końcu poradził sobie lepiej niż konkurentka. Warto jednak jeszcze raz podkreślić, że dane na temat oglądalności pochodzą od niezależnego Samba TV, a nie Universal czy Warner Bros.

Oppenheimer online - platformy i ceny

Oppenheimer jest dostępny od 22 listopada 2023 roku na platformach streamingowych. Film można obejrzeć online na:
  • Rakuten - 47,99 zł;
  • iTunes - 54,99 zł;
  • Amazon Prime Video - 54, 99 zł.

Barbie - ciekawostki i easter-eggi

Fot. Materiały prasowe
+24 więcej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj