Fot. Materiały prasowe
Barbie i Oppenheimer byli swoimi największymi sprzymierzeńcami, a zarazem rywalami tego lata. Wielu widzów wybierało się na podwójny seans, by tego samego dnia obejrzeć oba filmy, co podziałało korzystnie na ich wyniki box office. Jednocześnie wszystkich zastanawiało, których z nich wyjdzie na prowadzenie w tym wyścigu. W końcu okazało się, że wstęgę na mecie przecięła Barbie.
To jednak nie koniec. Okazuje się, że Oppenheimer w końcu miał szansę wygrać z Barbie. Co prawda nie w kinie, a na kanapie. Zobaczcie sami.
Oppenheimer w końcu wygrał z Barbie. Oto wyniki z VOD
Samba TV, zbierające dane i statystyki na temat oglądalności z telewizorów Smart TV na całym świecie, które wyraziły na to zgodę w ramach partnerstwa z wiodącymi dostawcami telewizji kablowej i ich podmiotami stowarzyszonymi, podało wyniki oglądalności Oppenheimera po premierze w VOD. Według ich danych film oglądało 388 tysięcy gospodarstw domowych w USA.
Dla porównania, we wrześniu pojawiła się informacja, że Barbie oglądało 363 tysięcy gospodarstw domowych w USA po premierze w VOD. To oznacza, że Oppenheimer w końcu poradził sobie lepiej niż konkurentka.
Warto jednak jeszcze raz podkreślić, że dane na temat oglądalności pochodzą od niezależnego Samba TV, a nie Universal czy Warner Bros.
Oppenheimer online - platformy i ceny
Oppenheimer jest dostępny od 22 listopada 2023 roku na platformach streamingowych. Film można obejrzeć online na:
- Rakuten - 47,99 zł;
- iTunes - 54,99 zł;
- Amazon Prime Video - 54, 99 zł.
Barbie - ciekawostki i easter-eggi
Źródło: Deadline