UEFA ogłosiła dziś OPPO jako oficjalnego partnera Ligi Mistrzów UEFA, a także finału Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA na kolejne dwa sezony. Chiński producent smartfonów jest pierwszą marką z Państwa Środka współpracującą z najważniejszymi klubowymi rozgrywkami UEFA, Ligą Mistrzów, i będzie ściśle współpracować z UEFA, aby podkreślić emocjonujące momenty na boisku i poza nim, a także pomóc fanom być świadkiem, usłyszeć i dzielić się momentami z sezonów 2022-23 i 2023-24. Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA:
Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać OPPO w rodzinie sponsorów największych klubowych rozgrywek na świecie – Lidze Mistrzów UEFA. OPPO jest globalnym liderem w dziedzinie technologii mobilnych i razem cieszymy się na postęp naszych wysiłków w zakresie łączenia i inspirowania fanów piłki nożnej na całym świecie.
William Liu, prezes globalnego marketingu OPPO:
Jesteśmy podekscytowani, że możemy partnerować UEFA i pracować z nimi, aby napędzać inspirację fanów piłki nożnej podczas rozgrywek UEFA. W OPPO wierzymy w moc innowacji, która pomaga nam przezwyciężyć życiowe wyzwania, a ta synergia z pragnieniem UEFA, aby walczyć w obliczu przeciwności, sprawia, że jest to doskonałe partnerstwo.
OPPO będzie cieszyć się wysoką widocznością w trakcie meczów, pojawiając się zarówno na planszach podczas transmisji, jak i na stadionach, w tym na bandach wokół boiska, a także stronie internetowej i w mediach społecznościowych Ligi Mistrzów UEFA. Ponadto OPPO zaoferuje fanom piłki nożnej wyjątkową możliwość wejścia na boisko przez cały sezon Ligi Mistrzów UEFA i uchwycenia kluczowych momentów za pomocą smartfonów OPPO. OPPO dołącza do Heinekena, PlayStation, PepsiCo, Mastercard, FedEx i Just Eat Takeaway.com jako oficjalnych globalnych sponsorów Ligi Mistrzów UEFA.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj