

UEFA ogłosiła dziś OPPO jako oficjalnego partnera Ligi Mistrzów UEFA, a także finału Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA na kolejne dwa sezony.
Chiński producent smartfonów jest pierwszą marką z Państwa Środka współpracującą z najważniejszymi klubowymi rozgrywkami UEFA, Ligą Mistrzów, i będzie ściśle współpracować z UEFA, aby podkreślić emocjonujące momenty na boisku i poza nim, a także pomóc fanom być świadkiem, usłyszeć i dzielić się momentami z sezonów 2022-23 i 2023-24.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA:
William Liu, prezes globalnego marketingu OPPO:
OPPO będzie cieszyć się wysoką widocznością w trakcie meczów, pojawiając się zarówno na planszach podczas transmisji, jak i na stadionach, w tym na bandach wokół boiska, a także stronie internetowej i w mediach społecznościowych Ligi Mistrzów UEFA. Ponadto OPPO zaoferuje fanom piłki nożnej wyjątkową możliwość wejścia na boisko przez cały sezon Ligi Mistrzów UEFA i uchwycenia kluczowych momentów za pomocą smartfonów OPPO.
OPPO dołącza do Heinekena, PlayStation, PepsiCo, Mastercard, FedEx i Just Eat Takeaway.com jako oficjalnych globalnych sponsorów Ligi Mistrzów UEFA.


