OPPO zostaje globalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Partnerstwo obowiązuje do końca cyklu rozgrywek 2021-2024, czyli także w trakcie meczu o Superpuchar Europy UEFA, który odbędzie się 10 sierpnia.
Partnerstwo obowiązuje do końca cyklu rozgrywek 2021-2024, czyli także w trakcie meczu o Superpuchar Europy UEFA, który odbędzie się 10 sierpnia.
UEFA ogłosiła dziś OPPO jako oficjalnego partnera Ligi Mistrzów UEFA, a także finału Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA na kolejne dwa sezony.
Chiński producent smartfonów jest pierwszą marką z Państwa Środka współpracującą z najważniejszymi klubowymi rozgrywkami UEFA, Ligą Mistrzów, i będzie ściśle współpracować z UEFA, aby podkreślić emocjonujące momenty na boisku i poza nim, a także pomóc fanom być świadkiem, usłyszeć i dzielić się momentami z sezonów 2022-23 i 2023-24.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA:
William Liu, prezes globalnego marketingu OPPO:
OPPO będzie cieszyć się wysoką widocznością w trakcie meczów, pojawiając się zarówno na planszach podczas transmisji, jak i na stadionach, w tym na bandach wokół boiska, a także stronie internetowej i w mediach społecznościowych Ligi Mistrzów UEFA. Ponadto OPPO zaoferuje fanom piłki nożnej wyjątkową możliwość wejścia na boisko przez cały sezon Ligi Mistrzów UEFA i uchwycenia kluczowych momentów za pomocą smartfonów OPPO.
OPPO dołącza do Heinekena, PlayStation, PepsiCo, Mastercard, FedEx i Just Eat Takeaway.com jako oficjalnych globalnych sponsorów Ligi Mistrzów UEFA.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat