Trzeba przyznać, że zespół odpowiedzialny za promocję nowego Marvel's Spider-Man na PS4 wie, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych graczy. W sieci pojawiło się mnóstwo filmów z rozgrywki, oraz przecieków, które nakręcały zainteresowanie tym tytułem, Tle to nie one zrobiły na nas największe wrażenie. Dech w piersiach zapiera kampania reklamowa, którą zorganizowano w Nowym Jorku, mieście, w którym toczy się rozgrywka. Marketingowcy przerobili skład metra na wielką, jeżdżącą reklamę. Kolorystyka pociągu nawiązuje do stroju growego superbohatera, Pajączek pojawia się nawet na jednym z wagonów. Ale to, co najpiękniejsze, skrywa się w środku. Wewnętrzne ściany pociągu przyozdobiono czerwienią, podobnie jak fotele, na których umieszczono logo Spider-mana znane z okładki najnowszej gry. Co więcej, we wnętrzu nie znajdziemy standardowych reklam, w ich miejscu umieszczono materiały promujące m.in. fikcyjny tabloid Daily Bugle znany z uniwersum Marvela czy reklamę Oscorp Industries. Nie mogło także zabraknąć reklamy samej gry oraz logo PlayStation4. Immersja pełną gębą. Trzeba przyznać, że obok takiej reklamy nie sposób przejść obojętnie. Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda pociąg Spider-mana, odpal poniższy filmik:
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj