Pajączek doczekał się własnego składu metra
Istnieją różne sposoby na wypromowanie nowych gier. Można dać ogłoszenie do pracy, nakręcić trailer, zrobić gigantyczny mural albo przemalować jeden z wagonów nowojorskiego metra tak, aby wszyscy dowiedzieli się o premierze nowej gry ze Spider-manem.
Istnieją różne sposoby na wypromowanie nowych gier. Można dać ogłoszenie do pracy, nakręcić trailer, zrobić gigantyczny mural albo przemalować jeden z wagonów nowojorskiego metra tak, aby wszyscy dowiedzieli się o premierze nowej gry ze Spider-manem.
Trzeba przyznać, że zespół odpowiedzialny za promocję nowego Marvel's Spider-Man na PS4 wie, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych graczy. W sieci pojawiło się mnóstwo filmów z rozgrywki, oraz przecieków, które nakręcały zainteresowanie tym tytułem, Tle to nie one zrobiły na nas największe wrażenie.
Dech w piersiach zapiera kampania reklamowa, którą zorganizowano w Nowym Jorku, mieście, w którym toczy się rozgrywka. Marketingowcy przerobili skład metra na wielką, jeżdżącą reklamę.
Zobacz także:
Kolorystyka pociągu nawiązuje do stroju growego superbohatera, Pajączek pojawia się nawet na jednym z wagonów. Ale to, co najpiękniejsze, skrywa się w środku. Wewnętrzne ściany pociągu przyozdobiono czerwienią, podobnie jak fotele, na których umieszczono logo Spider-mana znane z okładki najnowszej gry. Co więcej, we wnętrzu nie znajdziemy standardowych reklam, w ich miejscu umieszczono materiały promujące m.in. fikcyjny tabloid Daily Bugle znany z uniwersum Marvela czy reklamę Oscorp Industries. Nie mogło także zabraknąć reklamy samej gry oraz logo PlayStation4. Immersja pełną gębą.
Trzeba przyznać, że obok takiej reklamy nie sposób przejść obojętnie. Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda pociąg Spider-mana, odpal poniższy filmik:
Źródło: gamefragger.com / Zdjęcie: DualShockers
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat