Tydzień temu Pan Peabody i Sherman zadebiutował z rozczarowującym wynikiem i już wszyscy zwiastowali straty dla studia. Jednak nieoczekiwanie obraz notuje bardzo niski spadek frekwencji w wysokości 34% i wchodzi na pierwsze miejsce w box office z wynikiem 21,2 mln dolarów. Eksperci spekulują, że film powinien radzić sobie nieźle, ale o wszystkim zadecyduje najbliższy weekend, gdy pojawi się konkurencja w postaci Muppety: Poza prawem.
Na drugie miejsce spada widowisko 300: Początek imperium, który notuje spadek frekwencji w wysokości 58%. Obraz zarabia 19,1 mln dolarów i łącznie w USA ma na koncie 78,3 mln dolarów. Film świetnie radzi sobie na świecie, gdzie ma już 158 mln dolarów. Sumując, na koncie jest 236,3 mln dolarów.
Na trzeciej lokacie debiutuje Need for Speed oparty na serii gier pod tym samym tytułem. Obraz rozczarowuje, gdyż pomimo 3115 kin przynosi przychody w wysokości zaledwie 17,8 mln dolarów. Produkcja lepiej sobie radzi na świecie, gdzie osiąga wynik w wysokości 45,6 mln dolarów. Łącznie na koncie 63,4 mln dolarów.
Thriller z Liamem Neesonem pt. Non-Stop notuje niewielki spadek frekwencji o 33%, lądując na miejscu czwartym z wynikiem 10,6 mln dolarów. Łącznie na koncie w USA już 68,8 mln dolarów.
Na piątym miejscu debiutuje The Single Moms Club Tylera Perry'ego, który okazuje się jego pierwsza porażką komercyjną w karierze reżysera. Obraz przynosi zaledwie 8,3 mln dolarów. Jest to najniższe otwarcie w karierze Perry'ego.
The LEGO Movie nadal radzi sobie nieźle, przynosząc 7,7 mln dolarów i plasując się na miejscu szóstym. Łącznie na koncie w USA 236,9 mln dolarów. Jest to jak na razie najbardziej dochodowy film 2014 roku.
Son of God spada na miejsce siódme z wynikiem 5,4 mln dolarów. Rozbudowany odcinek serialu The Bible ma na koncie 50,9 mln dolarów.
The Grand Budapest Hotel Wesa Andersona imponuje, gdyż w dystrybucji 66 kin, obraz osiąga przychody w wysokości 3,6 mln dolarów. Do tego oszałamiająca liczba 55 tysięcy dolarów na kino. Produkcja powinna zadziwić, gdy 28 marca trafi do szerokiej dystrybucji.
Kraina lodu już 17. tydzień w TOP 10, okupując miejsce dziewiąte z wynikiem 2,2 mln dolarów. Sumując zyski z USA i ze świata razem na koncie 1 mld 26,5 mln dolarów.
TOP 10 zamyka debiutujący film Veronica Mars, który jest kontynuacją serialu Weronika Mars. Produkcja była w pełni finansowana przez fanów poprzez kampanię na Kickstarterze. Obraz wyświetlany jest w 291 kin, gdzie zbiera 2 mln dolarów.
Miejsce (poprzedni tydzień) | Tytuł | Przychód z weekendu w mln dolarów | Łączny przychód z USA + ze świata w mln dolarów | Budżet w mln dolarów | Liczba tygodni na ekranie |
1 (2) | Pan Peabody i Sherman | 21,2 |
63,1 + 85 |
145 | 2 |
2 (1) | 300: Początek imperium | 19,1 | 78,3 + 158 | 110 | 2 |
3 (nowość) | Need for Speed | 17,8 | 17,8 + 45,6 | 66 | 1 |
4 (3) | Non-Stop | 10,6 | 68,8 + 20 | 50 | 3 |
5 (nowość) | The Single Moms Club | 8,3 | 41,4 | - | 1 |
6 (4) | The LEGO Movie | 7,7 | 236,9 + 141,5 | 60 | 6 |
7 (5) | Son of God | 5,4 | 50,8 | 22 | 3 |
8 (17) | The Grand Budapest Hotel | 3,6 | 4,7 + 20 | - | 2 |
9 (8) | Frozen | 2,1 | 396,3 + 630,2 | 150 |
17 |
10 (nowość) | Veronica Mars | 2 | 2 | 6 | 1 |